Sposoby płatności.
W zależności od własnych preferencji, mogą Państwo wybrać jeden z następujących sposobów płatności:
• przelew bankowy – wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego
• pobranie – płatność gotówką przy odbiorze
• płatność elektroniczna – najbardziej wygodny i bezpieczny sposób dokonania wpłaty za pośrednictwem Internetu
Płatność przelewem – dane konta bankowego:
83 1050 1575 1000 0092 3335 3367 – obsługiwany przez ING Bank Śląski
Higieja
ul. Pasterska 2
50-304 Wrocław
Sposoby dostarczania przesyłek.
Przesyłki realizujemy we współpracy z firmą kurierską DHL lub za pośrednictwem Poczty Polskiej.
DOSTAWA NA TERENIE POLSKI
Poczta Polska list polecony priorytetowy:
- Format S i M – przesyłki o masie do 500 g i formacie koperty C4 o grubości do 2 cm: 9,80 zł
- Format L – przesyłki o masie do 2000 g i wymiarze 90 cm (suma długości, szerokości i wysokości) – najdłuższa długość boku maks. 60 cm: 22 zł
Kurier DHL:
- Płatność z góry: 19 zł
- Płatność za pobraniem: 25 zł
Kurier InPost:
- Płatność z góry: 17 zł
- Płatność za pobraniem: 20 zł
InPost
Przesyłka paczkomatem InPost w dni robocze – 14 zł (wyłącznie przy przedpłacie)
ZAMÓWIENIA POWYŻEJ 300 ZŁ DORĘCZAMY BEZPŁATNIE.
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE (na terenie Europy)
Kurier
Dostawa wyłącznie po wcześniejszym opłaceniu zamówienia – płatność z góry: 75 zł*
* przy większych zakupach koszty dostawy mogą ulec zmianie o czym będziecie Państwo informowani mailowo lub telefonicznie.
Poczta Polska list polecony priorytetowy
Przesyłki do 350 g – 22 zł**
** w przypadku, gdy wielkość zamówienia przekracza możliwość nadania przesyłki listem poleconym priorytetowym zastrzegamy prawo anulowania zamówienia lub prośby o dopłacenie kosztów dostawy.
Czas realizacji zamówienia.
NA TERENIE POLSKI
Wysyłki nadawane są po otrzymaniu płatności za zamówienie – zwykle w ten sam lub następny dzień roboczy. Maksymalny termin wysyłki zamówienia to 3 dni robocze.
POZA GRANICAMI POLSKI
Procedura realizacji zamówienia jest identyczna z procedurą obowiązującą przy wysyłkach na terenie kraju, jednakże czas dostarczenia paczki wynosi ok 5 dni roboczych.
W przypadku wydłużenia czasu dostarczenia przesyłki zostaną Państwo o tym poinformowani.
W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt.
KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ, NAWET DO 30 DNI.
Zamawiasz jak zwykle, odbierasz zakupy i płacisz nawet do 30 dni od złożenia zamówienia. Bez żadnych dodatkowych kosztów i rejestracji. Opcja dostępna dla zamówień o wartości od 40 do 2000 zł.
JAK TO DZIAŁA:
1. Składając zamówienie wybierz opcję “Kup teraz, zapłać później z PayPo”
2. Wypełnij krótki formularz, a PayPo zapłaci za Ciebie rachunek
3. Odbierz przesyłkę i ciesz się zakupami
4. Masz 30 dni od złożenia zamówienia na zapłatę lub zwrot zamówionych produktów w salonie Mohito lub za pośrednictwem kuriera.
DLACZEGO WARTO KUPOWAĆ Z PAYPO?
1. Masz możliwość sprawdzenia swojego zamówienia jeszcze przed zapłatą. Jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, transakcja zostanie anulowana, a Ty nie poniesiesz żadnych kosztów.
2. Widząc świetną okazję, która kończy się niebawem, nie musisz od razu postanawiać, czy skorzystasz – płacąc z PayPo możesz podjąć decyzję w ciągu 30 dni.
3. Jesteś objęty Gwarancją Kupującego – jeżeli z jakiegokolwiek powodu nie otrzymasz od sklepu zamówionego towaru, Twoja transakcja zostanie anulowana, a Ty nie zostaniesz obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami.
4. Nic Cię to nie kosztuje. PayPo nie pobiera dodatkowych opłat i nie musisz się rejestrować.
5. Pamiętaj, że masz 30 dni na zapłatę (bez dodatkowych opłat), ale jeśli masz taką potrzebę, możesz wybrać opcję spłaty w ratach i rozłożyć ją na 4 miesiące.
FAQ
1. Czy muszę podawać dane swojej karty kredytowej/debetowej?
Nie. Do skorzystania z płatności PayPo wystarczą podstawowe informacje podane w formularzu rejestracyjnym. Dostęp do panelu Klienta ze wszystkimi informacjami na temat zamówienia otrzymasz mailem, wysłanym na podany przez Ciebie adres e-mail.
2. W jaki sposób płacę za zamówienie?
Możesz zapłacić przelewem bankowym, przekazem pocztowym lub szybkimi płatnościami online – jak Ci wygodniej. Numer konta do wpłaty otrzymasz mailem wraz z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Dla Twojej wygody udostępniamy panel Klienta – nie masz obowiązku logować się do niego, ale możesz. Tam masz bieżący podgląd wszystkich ważnych informacji.
3. Czy to jest bezpieczne?
Tak, wszystkie płatności są realizowane w ramach szyfrowanego połączenia, a Ty nie podajesz żadnych danych dostępowych do swojego konta.
4. Czy to coś kosztuje?
Korzystając z płatności PayPo w ciągu 30 dni zapłacisz tylko tyle, ile wynosi wartość zamówienia – bez dodatkowych opłat. W przypadku spłaty w ratach, przygotujemy dla Ciebie ofertę, którą znajdziesz na mailu, w umowie, w panelu Klienta.
5. Co jeśli nie zapłacę w ciągu 30 dni?
Twoja płatność zostanie automatycznie rozłożona na 4 raty.
6. Co się stanie, jeśli zwrócę zamówienie?
Twoja transakcja zostanie anulowana w systemie PayPo i nie zapłacisz za zamówienie. Zwrotu możesz dokonać w salonie stacjonarnym lub za pośrednictwem kuriera.